Reklama 2016-07-14
0

Ucieczka przed zagrożeniami dla silnika w reklamie paliwa Shell V-Power Nitro+ (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nowe paliwo premium marki Shell - Shell V-Power Nitro+. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy J. Walter Thompson i MediaCom Warszawa.

W spocie zagrożenia dla silnika, takie jak osady, korozja i zużycie mechaniczne, są symbolizowane przez potwory próbujące zaatakować samochód na drodze. Auto chroni się przed nimi na stacji Shell, gdzie tankuje paliwo Shell V-Power Nitro+. Reklamy podkreślają też, że promowane paliwo

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Shell V-Power Nitro+. Stworzone by chronić Twój silnik” w telewizji (30- i 15-sekundowa wersja spotu), radiu oraz internecie. W telewizji potrwa do połowy sierpnia, a w sieci do końca br.

Adaptacją reklam na polski rynek zajęła się grupa J. Walter Thompson, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor: tw

Więcej informacji: Shell, paliwo, samochody

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas