Telewizja2016-11-10
10

Udany debiut 8TV. „Po prostu gotuj z Rachel Allyn” hitem stacji

8TV, która zastąpiła na multipleksie kanał Eska TV (oba kanały Grupa ZPR Media), w październiku br. oglądało średnio 27,1 tys. widzów. Ratingowym hitem nowej stacji jest kulinarny program „Po prostu gotuj z Rachel Allyn”.

Średnia widownia 8TV w październiku 2016 roku wyniosła 27,1 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,41 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/nowa-tv-od-9-listopada-br-jest-jak-lunapark-gdzie-kazda-rodzina-znajdzie-cos-dla-siebie ##

Oglądalność 8TV w październiku 2016 roku

Zobacz tabelę

Nowy kanał zastąpił ponad miesiąc temu na MUX1 Eskę TV, która w nowej odsłonie dostępna jest w aplikacji mobilnej, w kablówkach i na satelicie.

Eska TV w październiku br. miała średnio 0,02 proc. udziału w rynku w 4+ i 0,05 proc. w 16-49. Dla porównania we wrześniu br., (czyli w ostatnich tygodniach obecności stacji w DVB-T) kanał te miał odpowiednio 0,44 proc. i 0,80 proc. udziału.

Największą widownię na antenie 8TV w zeszłym miesiącu przyciągnął kulinarny program „Po prostu gotuj z Rachel Allyn”, który został pokazany 31 października br. o godz. 16.05. Średnia widownia tego odcinka wyniosła 102 tys. osób, co przełożyło się na 1,25 proc. udziału wśród wszystkich widzów.

Drugie miejsce zajęło pasmo z teledyskami (94,8 tys. widzów; 0,66 proc. udziału; emisja 28 października br. o 19.38), a podium uzupełnia „Taka sytuacja” (77,7 tys. widzów; 0,75 proc. udziału; emisja 26 października br. o 22.33).

W czołowej piątce najchętniej oglądanych programów znalazły się jeszcze serial „Jej szerokość Afrodyta” (77,3 tys. widzów; 0,84 proc. udziału; emisja 14 października br. o 17.00) i „Nowa Ja!” (71,7 tys. widzów; 0,57 proc. udziału; emisja 19 października br. o 22.00).

TOP 5 programów w 4+

Zobacz tabelę

8TV to najnowsza stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media o charakterze muzyczno-rozrywkowym, która wystartowała 28 września br.

Prezentuje ona popularną, pogodną muzykę współczesną: głównie pop, a także największe hity lat 80-tych i 90-tych.

Na zlecenie 8TV produkowane są dwie audycje: program typu makeover „Nowa Ja!” z Katarzyną Cichopek w roli prowadzącej oraz rozrywkowy format „Taka sytuacja”.

W ofercie stacji znajdują się również zagraniczne seriale, m.in. „Jej Szerokość Afrodyta”, reality show „Projekt: Mąż”, programy poradnikowe „Godzina z” (produkcja własna 8TV), „Trinny i Susannah ubierają Norwegię” i kulinarne „Po prostu po włosku”.

Stacja 8TV jest dostępna za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej MUX1 oraz w ofercie kablowo-satelitarnej.

Autor:mk

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas