Prasa2003-03-13
0

Udany debiut "Bella"

Pierwszy numer kupiło prawie 500 tysięcy osób

Według prognoz Wydawcy pierwszy numer tygodnika BELLA kupiło prawie 500tysięcy osób.

- Wynik ten oznacza, że Bella od pierwszego wydania zajęłaczołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Tym samym rynekzaakceptował strategię Wydawcy, który świadomie zrezygnował z dołączania dopisma atrakcyjnych gadżetów, koncentrując się na jego treści - informuje Bauer.

W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeruWydawca podniósł jego nakład do 700 tysięcy egzemplarzy. Wedle wstępnychszacunków sprzedaż tego wydania Belli wzrosła o ponad 10%, osiągając 550tys. egz.

BELLA jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Na rynku tygodnik pojawiłsie 3 marca 2003 roku.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas