Prasa2005-02-02
0

Udany debiut "Forbesa"

Znakomita sprzedaż miesięcznika "Forbes" - informuje ASP

Pierwszy numer "Forbesa", polskiej edycji światowego magazynu ekonomicznego, osiągnął świetną sprzedaż na poziomie około 62 tys. egzemplarzy - wynika z danych wydawcy ASP.

Wydawca ocenia, iż taki wynik "Forbesa" zawdzięcza swojej wysokiej jakości edytorskiej, wiarygodnym i atrakcyjnym treściom redakcyjnym, a także doskonałej koncepcji marketingowej i wreszcie międzynarodowej, renomowanej marce.

Nowy magazyn został doskonale przyjęty nie tylko przez czytelników, ale również przez środowisko reklamowe: przychody reklamowe pierwszego numeru wyniosły wg Expert Monitora blisko 1,6 mln zł*.

*Źródło: Expert Monitor, styczeń 2005, przychody z tytułu reklamy komercyjnej, brandowej.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas