Prasa2003-04-08
0

Udany debiut Glamour

Glamour bije rekordy sprzedaży

Nowy, luksusowy miesięcznik dla kobiet Glamour, wprowadzony na rynek przez Gruner & Jahr 27 marca br., notuje dobre wyniki sprzedaży.

Do tej pory magazyn sprzedał się w ilości 300 000 egzemplarzy, co stanowi 65 % więcej niż 180 000 sprzedaży deklarowanej klientom reklamowym przez wydawcę.

"Jestem dumny, że ten wspaniale przygotowany przez Grażynę Olbrych i jej zespół magazyn został tak dobrze przyjęty przez młode, polskie kobiety. Jestem bardzo zadowolony, że wybraliśmy Joannę Brodzik na pierwszą okładkę magazynu i "boginię Glamour" ponieważ reprezentuje ona wszystkie cechy typowe dla nowego pokolenia Polek i czytelniczek Glamour. Glamour, jak wszystkie inne tytuły Gruner & Jahr , począwszy od pierwszego numeru został zgłoszony do Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy, a jego nakład i sprzedaż będą kontrolowane" - powiedział Oliver Voigt, Prezes Gruner & Jahr Polska .

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas