Wydarzeniem minionego weekendu był finał Mistrzostw Europy wsiatkówce mężczyzn. Na antenach stacji debiutowały jednak takżenowe programy i kolejne serie znanych produkcji. Udany startzanotowały pierwszy odcinek drugiej serii "Mam talent" oraz program"Rekordy Guinnesaa Show".
Największą widownię między 11 a 13 września miała ceremoniadekoracji najlepszych drużyn Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn- śledziło ją 5,86 mln widzów (36 proc. udziału). Na szóstejpozycji w TOP10 znalazł się "Mam talent". Pierwszy odcinek nowejserii zobaczyło 4,36 mln widzów (29 proc. udziału) - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelęKomercyjną grupę (16-49) zdominował Polsat (6na 10 pozycji). Poza ME wysokie udziały zanotowały film "Word TradeCenter" (29,65 proc.) oraz "Skazany na śmierć" (25 proc. udziału).Ponad 36 proc. udziału w tej grupie miał "Mam talent"TVN.
Poza zestawieniem znalazły się "Kocham Cię Polsko" oraz"Światowe rekordy Guinnessa" Polsatu. Otwarcie obu pozycji byłojednak udane. Show TVP2 śledziło 2,92 mln widzów (22,8 proc.udziału w 4+ i 19 proc. w grupie 16-49), zaś nowy program Polsatuzobaczyło 2,17 mln osób przy udziałach w rynku wynoszącychodpowiednio 23 i 27 proc. (grupa 4+ oraz grupa 16-49).
Największy udział w rynku w grupie 4+ ,wtrakcie analizowanego okresu (11- 13 września), miała TVP1. Wyniósłon 18,32 proc. Liderem w grupie komercyjnej był Polsat z 20,43proc. udziału.