Liderem rynku telewizyjnego była w listopadzie TVP 1, mimo dużego spadku. W grupie komercyjnej największy udział miała tymczasem Telewizja Polsat. Ranking top 30 stacji tylko w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku telewizyjnego w listopadzie 2009 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznym okresem w 2008 roku TVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 2,98 punktu proc. do poziomu 19,84 proc.. Druga w rankingu telewizja TVN zyskała 0,61 punktu proc. (16,64 proc.).
Na trzecie miejsce awansowała telewizja Polsat, która zanotował wzrost o 0,38 punktu proc. (15,35 proc.).
Na czwartej pozycji - spadek o 1,37 punktu proc. - znalazła się TVP 2 (14,92 proc.).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - na pozycję lidera awansowała Telewizja Polsat.
W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVN, mimo mniejszego udziału w rynku telewizyjnym.