Reklama2006-01-18
0

Udany początek roku w San Markos

Już pierwszy tydzień nowego roku przyniósł San Markos agencji reklamowej dwa sukcesy.

Po raz kolejny agencja obroniła budżety INCO-Veritas S.A. i Telekomunikacji Polskiej - obydwa w drodze przetargu.
 
To będzie już trzeci rok współpracy Telekomunikacji Polskiej i San Markos przy programie motywacyjnym, którym objęte są firmy współpracujące z Telekomunikacją Polską w zakresie sprzedaży usług do Klienta biznesowego. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji programu, mechanizm, narzędzia dotarcia i komunikacji z uczestnikami programu, jego stronę kreatywną i codzienną obsługę
 
Również po raz kolejny San Markos wygrała przetarg na obsługę INCO-Veritas S.A. w zakresie dwóch brandów nawozowych: Azofoska i Florovit. Także tym razem agencja przygotuje strategię komunikacji i kreatywną. Po raz pierwszy planowanie i zakup mediów klient odda domowi mediowemu.
 
"Każda agencja, która po raz trzeci staje do przetargu o kontynuację współpracy z klientem wie, że to specyficzne zadanie. To co jest atutem agencji - znajomość klienta - może jednocześnie być zgubnym dla niej. Zwłaszcza gdy w przekonaniu klienta jego agencja się wypala, a on oczekuje czegoś świeżego. Dlatego za każdym razem do takich przetargów podchodzimy jeszcze bardziej zmotywowani." - powiedział Tomasz Dembiński dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów w San Markos.

Autor:sm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas