Prasa2008-09-22
0

Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych

Lipiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj" - jako jedyny w segmencie - odnotował wzrostsprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w lipcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 386 847egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowychtygodników dla kobiet. Oznacza to 86 proc. wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektemrelaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwywizualnej i merytorycznej. W kampanii promującej "naj" wykorzystanowizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 347 811 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer) - 338 297 egz.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas