PR2006-03-03
0

Udany rok Multi Communications

W 2005 r. agencja Multi Communications osiągnęła przychód w wysokości 9 milionów złotych.

Dynamika wzrostu przychodu w stosunku do roku poprzedniego przekroczyła 50 %.

Rok ubiegły upłynął pod znakiem poszerzania portfolio klientów stałych i współpracujących na zasadach case to case zarówno w dziale Public Relations, jak i w dziale Event Management. W 2005 r. do grona klientów Multi Communications dołączyli: LeasePlan Fleet Management (Polska), Koegel, UTA, Beko S.A., Ernst&Young, Wyeth Polska, Kredyt Bank, TUiR Warta oraz  Interchemall.

"Na rok 2006 planujemy 35 % wzrost przychodów. Zależy nam na tym, aby dynamika rozwoju agencji była wyższa od 30 % dynamiki rozwoju naszej branży. Jesteśmy przekonani, że uda nam się to osiągnąć głównie dzięki zwiększeniu wartościowego udziału w przychodzie takich usług jak: programy z zakresu CSR, B2B PR i komunikacji wewnętrznej. Jednocześnie planujemy zwiększenie zatrudnienia o 8 osób” - informuje Mariusz Pleban, partner zarządzający Multi Communications.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas