Telewizja 2014-09-08
13

„Ugotowani” gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Po tygodniu emisji „Ugotowanych” program w nowej formule ma średnio 1,41 mln widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „W11”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1.

Od września w każdym tygodniu TVN pokazuje cztery odcinki „Ugotowanych”, a każdy z nich poświęcony jest jednemu z bohaterów danej rywalizacji i kolacji przez niego przygotowanej. Poszczególne odcinki formatu emitowane są od poniedziałku do czwartku o godz. 20.50 począwszy od 1 września br. (więcej na ten temat).

Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowej serii „Ugotowanych”. wyniosła 1,41 mln widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,95 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym odcinkiem programu w pierwszym tygodniu nowej ramówki był ten czwartkowy, w którym ujawniono zwycięzcę rywalizacji. Zainteresował on 1,64 mln widzów.

Zobacz tabelę


Dotąd w paśmie „Ugotowanych” nadawano serial docu-crime „W11 - Wydział Śledczy”. W pierwszym tygodnia września ub.r. miał on więcej widzów niż kulinarny show, bo śledziło go 1,99 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,34 proc. i 12,09 proc. Natomiast wiosną tego roku „W11” gromadziło średnio 2,09 mln widzów, a jego udział w grupie 4+ wynosił 13,16 proc. Natomiast w grupie 16-49 udział był niższy niż w przypadku „Ugotowanych” i plasował się na poziomie 11,48 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co daje jej aż 28,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (różne programy; 12,22 proc. udziału). Lepiej od TVN wypada również Polsat (filmy fabularne, „Zdrady” oraz „Na krawędzi 2”; 10,05 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Zdecydowanym liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.

Zobacz tabelę

Autor: mk

Więcej informacji: Ugotowani, TVN, program kulinarny

KOMENTARZE (13) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas