Reklama2009-12-03
0

'Układasz włosy jak u fryzjera' w kampanii Rowenta Brush Activ

Wystartowała kampania reklamowa obrotowej szczotki modelującej włosy Rowenta Brush Activ. Akcja pod hasłem "Układasz włosy jak u fryzjera" obejmuje internet, kina i salony fryzjerskie.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa obrotowej szczotki modelującej Rowenta Brush Activ podkreśla, że urządzenie jednocześnie suszy i podkręca włosy, dodatkowo je wygładzając i nabłyszczając. Akcja pod hasłem "Układasz włosy jak u fryzjera" jest skierowana do kobiet, mając na celu wzrost sprzedaży tego produktu i jego świadomości wśród konsumentek.

Kampania obejmuje spoty emitowane w kinach (multipleksy Cinema City i Helios) oraz salonach fryzjerskich (sieć Look TV). Ponadto w ramach akcji w portalu kobieta.gazeta.pl uruchomiono miniserwis marki Rowenta Brush Activ z poradami stylistek i informacjami o pielęgnacji włosów oraz prowadzone są działania w wyszukiwarkach.

Spoty wykorzystywane w tej kampanii zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:

Więcej informacji:Rowenta Brush Activ, Rowenta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas