Reklama2010-06-29
0

Unilever dwukrotnie zwiększy nakłady na cyfrowy marketing

Firma Unilever zamierza w bieżącym roku podwoić swoje nakłady na marketing w przestrzeni cyfrowej.

Keith Weed, szef marketingu i komunikacji w Unilever, powiedział podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes, że koncern zamierza dostosować swoją obecność w mediach cyfrowych do ilośći czasu jakie przeznaczają na nie konsumenci.

"Konsumenci spędzają coraz więcej i więcej czasu angażując się w przestrzeń cyfrową. Musimy być tam gdzie są konsumenci, a nawet musimy być przed konsumentami tak żebyśmy byli tam wtedy gdy oni przybędą" - stwierdził Weed.

Podczas canneńskiego festiwalu Unilever odebrał wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2010".

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas