Reklama2007-02-16
1

Unilever: Koloniada 2007

Unilever realizuje trzecią edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino pod hasłem 'Koloniada 2007'.

Za opracowanie koncepcji i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem promocji jest wzrost częstotliwości zakupu i budowanie wizerunku każdej z czterech wymienionych marek. Akcja promocyjna skierowana jest przede wszystkim do kobiet posiadających rodziny i dzieci w wieku 7-16 lat. 

      

Promocja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania jest 500 wyjazdów kolonijnych nad polskie morze lub w góry dla dzieci w wieku 7-16 lat oraz 50 000 nagród  dodatkowych w postaci zabawek plażowych. Podobnie jak w roku ubiegłym dzieci spędzą wspaniałe wakacje w malowniczej miejscowości górskiej Bystra oraz słynącej z przepięknych plaż nadbałtyckiej Pogorzelicy. 

Aby wziąć udział w loterii należy zebrać co najmniej 10 punktów wyciętych z promocyjnych opakowań produktów Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, oznaczonych logo Koloniada 2007, a następnie wysłać je razem z kuponem zgłoszeniowym pod wskazany adres.

 - Ogólnopolska akcja promocyjna realizowana pod hasłem Koloniada była pierwszą tego typu inicjatywą na rynku FMCG, opartą na innowacyjnej propozycji wyjścia naprzeciw potrzebom związanym z dziećmi. Do tej pory z sukcesem zrealizowaliśmy już dwie edycje promocji.  „Koloniada” stała się akcją znaną i rozpoznawalną. Badania potwierdzają, iż jej świadomość wśród grupy docelowej cały czas rośnie. W ubiegłym roku otrzymaliśmy ponad 125 tys. zgłoszeń oraz wiele pozytywnych informacji zwrotnych od kolonistów i ich rodziców, w postaci listów, e-maili, osobistych podziękowań, relacji spisanych przez dzieci. Z myślą o dzieciach, w tegorocznej edycji stworzyliśmy interaktywną stronę internetową wprowadzającą w świat Koloniady. Przyciąga ona ciekawą animowaną grafiką i jest wspaniałą ucztą dla odkrywców, którzy lubią niespodzianki. Oprócz standardowych informacji o promocji na stronie znajdą się wkrótce: forum, blog, kartki internetowe oraz kącik dla mam z poradami i przepisami kulinarnymi” – mówi Aleksander Pałka, Junior Brand Manager marki Saga.

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing opracowała kreację opakowań promocyjnych, strony internetowej koloniada2007.pl, katalogu promocyjnego oraz materiałów POS. Katalog będzie dystrybuowany w sieciach handlowych oraz zostanie dołączony do dwóch wydań Przyjaciółki. Promocja zostanie wsparta również kampanią TV. Patronat nad akcją objęło Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz tygodnik Przyjaciółka, w którym będą publikowane nazwiska zwycięzców po każdym kolejnym losowaniu. Wyjazdy kolonijne organizowane są przy współpracy z Biurem Podróży Eskapada ze Słupska.

Promocja trwa do 31 maja 2007.

Autor:kk-unilever

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas