Reklama2011-08-09
0

Unilever tnie wydatki marketingowe

W pierwszej połowie bieżącego roku Unilever zmniejszył swoje wydatki marketingowe o 1,5 proc. To reakcja na rosnące koszty działalności koncernu.

Firma nie podała ile dokładnie wydała na reklamę i promocję. Jednocześnie jej przychód zwiększył się w ujęciu rocznym o 4,1 proc., do 22,8 miliarda euro, a o 9 proc., do 3,2 miliarda dolarów, wzrósł także zysk.

W II kwartale Unilever zwiększył swój przychód również w Europie Zachodniej - o 4,7 proc., do 3,4 miliarda euro. Dla porównania, w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku przychód firmy spadł w tym regionie o 2,7 proc., głównie na skutek spadającej sprzedaży i trzymających się na stałym poziomie cen.

Koncern zapowiada, że będzie kontynuował strategię wprowadzania swoich marek na nowe rynki, które w dużej mierze stoją za wzrostem przychodu.

Autor:km

Więcej informacji:Unilever

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas