Reklama2011-11-30
0

Union Investment: Przynosimy zyski. W różnych warunkach

W radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa Union Investment. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Przynosimy zyski. W różnych warunkach” - przygotowały firmy S4, Mindshare i Cube Group.

W trwającej od 2 listopada kampanii funduszu inwestycyjnego Union Investment reklamowany jest subfundusz UniWIBID, z którego środki mogą być wpłacane i wypłacane codziennie bez utraty odsetek. Poszczególne reklamy pokazują, że nic nie jest słodsze od miodu - oprócz pieniędzy.




 

Kampania jest skierowana do aktualnych i potencjalnych klientów Union Investment - osób świadomie inwestujących środki prywatne lub zarządzających finansami w przedsiębiorstwach. Celem akcji jest także wzmocnienie wizerunku funduszu jako przyjaznego i profesjonalnego, a także potrafiącego przynosić zyski w różnych warunkach rynkowych.

Działania reklamowe obejmują radio (Trójka, TOK FM, Classic PiN), prasę („Puls Biznesu”, „Rzeczpospolita”, „Forum”, „Polityka”, „Wprost”, „Newsweek Polska”, „Forbes Inwestor”, „Bloomberg Businessweek”) oraz internet (m.in. pb.pl, gazeta.pl, onet.pl, money.pl, inwestycje.pl, wp.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja S4, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mindshare (radio i prasa) oraz Cube Group (internet).

 

Autor:tw

Więcej informacji:Union Investment

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas