Od połowy stycznia trwa kampania reklamowa funduszu dłużnego UniObligacje Aktywny oferowanego przez Union Investment TFI. Akcję przygotowały agencja reklamowa S4 oraz domy mediowe ProMedia House i Cube Group.
Kampania funduszu UniObligacje Aktywny przebiega pod hasłem „Jest wiele funduszy dłużnych. Ale tylko jeden tak aktywny”. Akcja informuje, że ten fundusz zapewnia nie tylko wysoki potencjał zysków (ponad 8 proc. zysku od maja ub.r.) - realizowany bez korzystania z akcji spółek - lecz również innowacyjne zarządzanie instrumentami dłużnymi i pełna dostępność powierzonych środków dla inwestujących. Kampania - podobnie jak reklamowany w niej fundusz - jest skierowana do osób zamożnych, dysponujących minimum 40 tys. euro do zainwestowania.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca lutego - obejmuje prasę (m.in. inserty do wybranych magazynów), internet oraz komunikację bezpośrednią (dystrybucja broszury informacyjnej w ekskluzywnych ośrodkach narciarskich i biurach podróży oferujących wyjazdy dla klientów z grupy VIP, ekspozytory z grafiką w domach aukcyjnych i wybranych biurowcach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, a planowaniem mediów zajęły się domy mediowe ProMedia House (prasa) i Cube (internet).