Wydawnictwo Murator wydało pierwszy numer nowego magazynu „Unique”, poświęconego tematyce dóbr luksusowych. Pismo będzie rozpowszechniane bezpłatnie wśród wybranej grupy prenumeratorów innych tytułów wydawcy.
Magazyn „Unique” kierowany jest do osób o dużej sile nabywczej, którzy są konsumentami produktów markowych i luksusowych oraz chętnie inwestują w swoje hobby i podróże.
W piśmie znajdą się teksty o sztuce, kulturze, designie, dobrach konsumpcyjnych z najwyższej półki, ciekawych miejscach na świecie i drogich samochodach.
- W czasach kultury obrazkowej, krótkich newsów, postanowiliśmy stworzyć tytuł, który odpowie na potrzeby tych najbardziej wymagających - mówi redaktor naczelna „Unique” Sylwia Bargieł, która od września ub.r. pełni w Muratorze funkcję dyrektor zarządzającej działu ZPR Custom Media.
Pierwsze wydanie „Unique” ma 136 stron. Magazyn ma nakład 10 tys. egz. i rozpowszechniany jest bezpłatnie wśród prenumeratorów „Dobrego Wnętrza”, „Żagli”, „Architektury-murator” oraz „Podróży”. W 2014 roku ukażą się trzy numery pisma.