Ruszyła kampania reklamowa systemu Teta Personel oferowanego przez Unit4 Teta. Reklamy pokazują, ile klienci zaoszczędzili dzięki wdrożeniu tego rozwiązania.
Kampania Teta Personel, systemu wspomagającego zarządzanie w obszarze tzw. miękkiego i twardego HR, podkreśla, że zapewnia on automatyzację i optymalizację procesów HR, pozwalając osiągnąć klientom wymierne oszczędności. - Dzięki wdrożeniu Teta Personel firma jest one w stanie zaoszczędzić aż 200 tys. zł rocznie, zyskać dodatkowe 62 godziny miesięcznie dla jednego tylko działu albo skrócić czas wykonywania zadania z 3 godzin do 15 minut - przekonuje Beata Szlachta, dyrektor marketingu Unit4 Teta.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca listopada - obejmuje prasę, internet (m.in. social media), działania e-PR i sponsoring eventów. Za kreację i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Unit4 Teta.