PR2010-05-24
0

United PR obsłuży promocję Polski za granicą

Agencja United PR wygrała przetarg na obsługę public relations kampanii promującej Polskę za granicą. Całość projektu – opartego na wizerunku Fryderyka Chopina – realizuje Polska Organizacja Turystyczna.

W ramach obsługi kampanii promującej Polskę za granicą agencja United PR odpowiada za opracowanie strategii działań public relations dla tego projektu, prowadzenie relacji medialnych, organizację wydarzeń wspierających tę akcję, a także stworzenie poświęconego jej serwisu internetowego.

Przypomnijmy, że podstawowymi przekazami tej kampanii – prowadzonej pod hasłem „Promujemy Polskę Razem” przez Polską Organizację Turystyczną – jest 200. rocznica urodzin Fryderyka Chopina, prezydencja naszego kraju w Unii Europejskiej oraz Euro 2012 (więcej). Wcześniej przetarg na kreację materiałów wykorzystywanych w tej akcji wygrała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands (więcej).
 

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas