Reklama2009-08-28
0

Universal Channel promuje drugi sezon 'Californication'

Kanał Universal Channel rozpoczyna kampanię reklamową drugiegosezonu serialu "Californication", który będzie emitować od 7września br. w poniedziałkowym paśmie komediowym o godz. 22.00.

Kampania obejmie radio (RMF FM, lokalne stacje radiowe), prasę("To i Owo", "Tele Tydzień' i 'Tele Świat) oraz internet. Reklamypojawią się też na autobusach w Warszawie, Trójmieście, Katowicachi Krakowie.

W ranach działań promocyjnych serialu na antenie UniversalChannel przeprowadzony zostanie także konkurs sms-owy, w którymgłówną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku RozrywkiUniversal na Florydzie w USA. W serwisie Fotka.pl odbędzie sięnatomiast konkurs na dziewczynę Hanka Moody'ego, głównego bohateraserialu 'Californication', którego gra David Duchovny.

Autorem kreacji kampanii, która przygotowana została w Londynie,jest NBC Universal Global Networks. W zależności od mediów akcjapotrwa około 6 tygodni.

Działania marketingowe wsparte będą intensywną kampanią PR.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas