Reklama2002-11-08
0

UOKiK: wysokie kary

Kara za reklame zewnętrzną

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał, że cztery firmy reklamy zewnętrznej, w tym przejęty przez Agorę AMS, stosowały praktyki monopolistyczne, i nałożył na nie kary w wysokości od 11.959 do 125.412 zł.

"Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński na podstawie postępowania prowadzonego przez Delegaturę Urzędu w Poznaniu stwierdził stosowanie praktyk monopolistycznych przez firmy reklamy zewnętrznej i nałożył na nie kary pieniężne w wysokości od 11.959 do 125.412 złotych" - podał Urząd w czwartkowym komunikacie, zaznaczając, że decyzja wydana 22 października jeszcze nie jest prawomocna.

Urząd nie otrzymał dotychczas żadnego odwołania.

Z komunikatu wynika, że prezes ukarał Art Marketing Syndicate SA (AMS) karą w wysokości 125.412 zł, Europlakat Polska Sp. z o.o. - 26.195 zł, Stroer Polska Sp. z o.o. - 18.296 zł, Outdoor Promocja Plakatu Sp. z o.o. - 11.959 zł.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas