Reklama2011-12-12
0

UOKiK z Markiem Raczkowskim walczy ze zmowami cenowymi (wideo)

W telewizji, radiu i internecie trwa akcja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów promująca wśród przedsiębiorców wiedzę o zmowach cenowych. Kreacja kampanii jest oparta na rysunkach Marka Raczkowskiego.

Prowadzona od 22 listopada kampania UOKiK-u podkreśla, że zmowy cenowe są nielegalne, a dotkliwych sankcji finansowych za ich stosowanie można uniknąć, przyznając się do tego dobrowolnie. Bohaterem akcji jest Staszek - przedsiębiorca, który konkurentów ustalających ceny sprzedaży swoich produktów próbuje namówić, aby się do tego przyznali.




Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVN 7, TVN 24, TVN CNBC, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo) radio (stacje Polskiego Radia: Jedynka, Dwójka, Trójka i Czwórka, Złote Przeboje, Roxy FM, Poznań Blue FM, TOK FM, Radio ZET, RMF FM, Radio PiN, Radio Merkury, Koszalin, Lublin, Katowice, Gdańsk, Kielce, Pomorza i Kujaw, Olsztyn, Rzeszów, Szczecin, Zachód, RMG, Zielona Góra, Kraków, Wrocław, Opole) oraz internet (Forbes.pl, Onet.pl, Newsweek.pl, eGospodarka.pl, pb.pl, Money.pl, sieć reklamy wideo AdPlayer, GazetaPrawna.pl, Forsal.pl, TwarzeBiznesu.pl).

Kreację kampanii - opartą na rysunkach Marka Raczkowskiego - przygotowała agencja Publicis.

Autor:tw

Więcej informacji:Marek Raczkowski, zmowa cenowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas