Telewizja2016-04-25
0

UPC Biznes z nową ofertą dla hoteli

Operator UPC Biznes wprowadza nową ofertę skierowaną do branży hotelowej, składającą się z usług telewizyjnych i internetowych.

Ofertę wzbogacono o kolejne kanały obcojęzyczne - obecnie składa się z 40 kanałów zagranicznych. Pakiety zostały podzielone tematycznie i językowo.

UPC Biznes proponuje klientom także usługi internetowe na bazie mini HeadEndu, umożliwiające przygotowanie dedykowanych rozwiązań dla danego obiektu.

Goście hoteli mają dostęp do Biznes Wi-Fi poprzez wydzieloną sieć, umożliwiającą budowanie sieci HotSpot oraz bezprzewodowych sieci LAN (WLAN). Operator daje możliwość skorzystania przez hotel z Wirtualnej Sieci Prywatnej, czyli IP VPN, czy dzierżawy prywatnej linii w standardzie Ethernet.

- Najnowsza oferta UPC Biznes dla hoteli to najwyższy standard multimedialnej rozrywki dla gości. Dla właścicieli natomiast - proste, dopasowane rozwiązania, które komponujemy specjalnie do indywidualnych potrzeb ich biznesu oraz ich kompletna obsługa - od samego początku - mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Na koniec ub.r. z usług UPC Polska korzystało 1 441 600 klientów, co oznacza wzrost o 4,2 tys. względem końca 2014 roku.

Autor:lb

Więcej informacji:UPC Biznes, oferta dla hoteli, UPC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas