Telewizja2011-11-03
0

UPC Polska: 584 tys. abonentów telewizji cyfrowej a 750 tys. internetu

Spółka Liberty Global opublikowała wczoraj wyniki za trzeci kwartał 2011 roku w którym uwzględniono skonsolidowane wyniki UPC Polska oraz Aster.

Na koniec trzeciego kwartału br. obie spółki miały łącznie 1 493 900 abonentów, którzy korzystali z 2 445 700 usług. Dla porównania, na koniec trzeciego kwartału 2010 roku UPC miało w sumie 1 014 000 klientów, a Aster -  380 tys. (łącznie było to 1 394 000 abonentów)

Połączona sieć zakończyła dziewięć miesięcy br. zakończyła z 584 600 abonentami usług telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 internetu oraz 336 100 telefonii stacjonarnej.
W zasięgu UPC i Aster znajduje się 2 608 300 gospodarstw domowych.

>>> UPC i Aster: jedna oferta i zwolnienia

Wstępna umowa między Liberty Global, spółką matką UPC Polska, oraz funduszem Mid Europa Partners, właścicielem Aster została podpisana 5 grudnia ub.r. Łączna cena nabycia, wliczając dług przejmowanej sieci w wysokości ok. 1,53 mld zł, wyniosła ok. 2,4 mld zł. UOKiK warunkową zgodę na zakup Aster wydał 5 września br., zaś transakcja zrealizowana została 16 września br.

Autor:pr

Więcej informacji:UPC Polska, Aster

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas