Reklama2019-09-09
13

Ulubieniec rodziny UPCeusz w reklamach UPC Polska od K2 (wideo)

W nowej kampanii reklamowej UPC Polska wprowadza brand hero - UPCeusza, która ma symbolizować od teraz markę oraz usługi UPC. Kreacją reklam zajęła się agencja K2, która po wygranym przetargu przejęła od Opus B obsługę UPC.

UPCeusz to animowana postać przedstawiana jako ulubieniec rodziny. Jego wygląd ma symbolizować atrybuty UPC Polska: róg świeci, zapewniając internet bezprzewodowy, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon - troskę o klienta i niezawodność.

- Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje - podkreśla Bogdan Bucurei, chief marketing officer UPC Polska.

 

W pierwszej kampanii z UPCeuszem reklamowane są wprowadzone właśnie przez UPC Polska pakiety: Internetowi, Super-internetowi, Telewizyjno-internetowi, Rozrywkowi oraz Multi-rozrywkowi.

Nową komunikację reklamową firmy przygotowała agencja K2, która wygrała przetarg na kompleksową obsługę UPC w zakresie strategii i kreacji w mediach tradycyjnych, internecie i BTL-u. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

- Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami - komentuje Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.

 

Poprzednio obsługą reklamową UPC zajmowała się agencja Opus B - w br. przygotowała kampanię z kosmonautą w roli głównej reklamującą „kosmiczną promocję”.

Nowa akcja reklamowa trwa od 2 września, obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. aktywności w social media i współpraca z influencerami), outdoor (m.in. nośniki niestandardowe w przestrzeni miejskiej) oraz materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Direction.

Autor:tw

Więcej informacji:UPC

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas