Telewizja2017-05-09
5

UPC Polska ma mniej abonentów, ale wzrasta liczba sprzedanych usług

W I kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora spadła jednak w ciągu roku o blisko 7 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora.

Sieć UPC Polska na koniec marca br. obsługiwała 1 430 500 klientów, co oznacza spadek o 6 700 abonentów względem okresu rok wcześniej, czyli o 0,47 proc.

Na dzień 31 marca br. UPC Polska miała 1 213 900 użytkowników usług telewizyjnych. To więcej o 11 800 niż rok wcześniej (wzrost o 0,97 proc.). Abonenci cały czas migrują z oferty analogowej do cyfrowej. Na koniec I kwartału br. sieć obsługiwała już 1 010 500 klientów telewizji cyfrowej (wzrost o 4,18 proc.). Z kolei liczba użytkowników telewizji analogowej spadła o 12,37 proc. do 203,4 tys.

Liczba korzystających z szerokopasmowego internetu UPC na koniec I kwartału br. wyniosła już 1 111 500, co oznacza wzrost w ciągu roku o 4,38 proc. O 25,2 tys., tj. o 4,17 proc. w stosunku do ubiegłego roku poszła do góry liczba klientów telefonii stacjonarnej UPC - na koniec marca br. sieć miała już 630,2 tys. takich abonentów.

Łącznie klienci UPC Polska na dzień 31 marca br. korzystali z 2 955 600 usług (rok wcześniej wskaźnik RGU wynosił 2 871 900).

Zobacz tabelę

Z usługi Horizon TV na dzień 31 marca 2017 r. miała ponad 300 tys. abonentów.

Autor:łb

Więcej informacji:UPC Polska, Liberty Global, UPC

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas