Telewizja 2022-01-03
32

UPC Polska podnosi prędkość internetu i ceny. Wyższych opłat można uniknąć

Operator kablowy UPC Polska rozsyła do abonentów e-maila, w którym informuje o podniesieniu prędkości internetu od 1 lutego 2022 roku. Wiąże się to z podwyżką opłat o 8 zł miesięcznie. Uważni klienci mogą uniknąć wyższych opłat. Rzecznik prasowy UPC tłumaczy Wirtualnemedia,pl, że firma dużo inwestuje w szybki internet.

Sieć kablowa UPC Polska, która została kupiona przez właściciela sieci komórkowej Play rozsyła wiadomości e-mail do wybranych klientów. - Od 1 lutego 2022 roku ulepszamy Twoją usługę. Zyskasz szybszy internet w programie „Więcej korzyści dla Ciebie. Aby Ci było u nas jeszcze lepiej”. Pozdrawiamy serdecznie - czytamy korespondencji do klientów podpisanej jako Zespół UPC.

Część klientów otrzymała propozycję zwiększenia prędkości internetu do 500 Mb/s, inni do 750 Mb/s. - Informujemy Cię, że Twój abonament wzrośnie o 8 zł od 1 lutego 2022 r. - dodaje operator. Usługa jest aktywowana od 1 lutego po wyłączeniu i włączeniu modemu.

Rzecznik UPC: Inwestujemy w prędkość

- W UPC doceniamy lojalność naszych klientów, oferując im najwyższą jakość i wartość usług cyfrowych, jednocześnie zapewniając dostęp do nielimitowanego internetu wysokiej przepustowości i najlepszej telewizyjnej rozrywki. W roku 2021 kontynuowaliśmy nasze inwestycje, wprowadzając bezpłatnie dla ponad 850 tysięcy klientów Inteligentne WiFi, podnoszące jakość internetu w domu, oraz zwiększając prędkość wysyłania danych. To szczególnie ważne, gdy więcej klientów pracuje i uczy się dziś zdalnie. Jednocześnie, zaoferowaliśmy naszym klientom bezpłatny, miesięczny dostęp do unikatowych treści serwisu Viaplay bez zobowiązań - informuje portal Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC.

Przedstawiciel operatora zapewnia, że klienci mogą liczyć na wysoką jakość obsługi klienta. - UPC dokłada wszelkich starań, by stale być operatorem pierwszego wyboru w Polsce, nie tylko z powodu najlepszej jakości usług, ale także obsługi. Dbamy o to, by nasze oferty jak najlepiej odpowiadały na potrzeby naszych klientów, oferujemy im jednocześnie pełną elastyczność. Stąd, w ramach naszych działań, zaoferowaliśmy klientom jeszcze wyższą jakość i wartość świadczonych usług, zapewniając im możliwość pozostania przy dotychczasowych opcjach albo skorzystania z lepszej oferty z możliwością rezygnacji w ciągu 6 miesięcy i powrotu do pierwotnej opcji wraz z kompensatą, a także wypowiedzenia umowy. Jednocześnie, dokładamy wszelkich starań, by klienci byli w pełni poinformowani o wszystkich dostępnych możliwościach, wykorzystując istniejące kanały kontaktu, w tym regularną komunikację e-mailową oraz SMS-ową - tłumaczy Fura.

Jak uniknąć podwyżki?

Użytkownicy, którzy nie podejmą żadnych działań będą mogli do 31 lipca 2022 roku testować zwiększoną prędkość internetu. W ciągu 6 miesięcy mogą zdecydować czy korzystać z lepszej jakości usługi czy wrócić do dotychczasowej. Wówczas operator zwróci różnicę w abonamencie za okres od 1 lutego do dnia kontaktu z infolinią. Pod adresem upc.pl/zmiana-uslugi/przypomnienie można zlecić wysłanie w maju maila, który przypomni o trwających testach szybszego internetu.

Osoby, które w ogóle nie chcą skorzystać z szybszego internetu mogą do końca stycznia 2022 roku zadeklarować to pod specjalnym adresem internetowym (upc.pl/zmiana-uslugi). W formularzu konieczne jest podanie numeru klienta (można go znaleźć na comiesięcznych rachunkach rozsyłanych drogą e-mail) i PESEL. Wówczas prędkość internetu i opłaty abonamentowe tych klientów nie ulegną zmianie.

Zobacz także: UPC z Marcinem Prokopem w świątecznej kampanii prezentują „Hit Mikołaja"

UPC poszerza także pakiety telewizyjne

Inni klienci, także związani z siecią kablową bezterminowymi umowami otrzymali e-maila w sprawie podwyżki opłat za pakiet telewizyjny. Spieszymy do Ciebie z dobrą wiadomością. Od 1 lutego 2022 r. ulepszamy Twoją usługę. Zyskasz bogatszy pakiet telewizyjny Max Premium w programie „Więcej korzyści dla Ciebie. Aby Ci było u nas jeszcze lepiej” - czytamy w wiadomości. Dalej operator wspomina, że dzięki tej zmianie klient otrzyma dostęp do 182 kanałów od lutego.

- Mamy nadzieję, że Ci się to spodoba. Powinieneś wiedzieć, że w związku ze zmianą abonamentu możesz wypowiedzieć Umowę Abonencką. Jeśli się na to zdecydujesz, Twoją rezygnację powinniśmy dostać najpóźniej do 1 lutego 2022 r. - przytacza e-maila użytkownik jednego z forów internetowych.

Przychody UPC Polska po trzech kwartałach

Na koniec trzeciego kwartału 2021 r. UPC Polska miało 1,548 mln klientów i 3,307 mln abonamentów cyfrowych. To oznacza wzrosty w obu tych kategoriach. Bazę abonentów telewizji cyfrowej operator podniósł do poziomu 1,37 mln subskrypcji, a internet przyspieszył 390Mb/s na użytkownika. Firma miała 344,9 mln dolarów przychodów, 83,9 mln dolarów zysku operacyjnego i 44,3 mln dolarów zysku netto.

Autor: ag

KOMENTARZE (32) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas