Reklama2019-01-28
0

UPC Polska reklamuje „kosmiczną promocję” telewizji i internetu (wideo)

Sieć UPC Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pakiet internetowo-telewizyjny z internetem o prędkości do 1 Gb/s. Głównymi bohaterami reklam są kosmonauci.

W kampanii reklamowana jest promocja dla nowych klientów UPC Polska, w ramach której 69,99 zł miesięcznie kosztuje pakiet z TV Select i internetem o prędkości do 150 Mb/s. Taka oferta jest dostępna przy podpisaniu umowy na 24 miesiące, uwzględnia zniżki z tytułu dodatkowych zgód. Instalacja usługi kosztuje 59,90 zł lub - w przypadku domków jednorodzinnych - 150 zł.

Taka oferta będzie obowiązywać do końca kwietnia.

 

Reklamy podkreślają, że w niektórych lokalizacjach UPC Polska zapewnia internet światłowodowy z prędkością do 1 Gb/s. Taka prędkość w sierpniu ub.r. została wprowadzona w Warszawie.

 

W kampanii reklamowana oferta jest określana jako „kosmiczna promocja”, a w spotach występują m.in. kosmonauci. Ponadto pojawiają się inne postaci charakterystyczne dla internertu, m.in. kotki, piosenkarka, blogerka modowa, sportowcy oraz bohaterowie filmów i seriali.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B. Spoty nakręcił Bartek Cierlica, wyreżyserował Tomasz Kosiński, produkcją zajęło się studio Garaż, a postprodukcją - studio FilmGarden oraz Opus B.

Na koniec września ub.r. sieć UPC Polska miała 1,43 mln klientów, z których 1,03 mln korzystało z telewizji cyfrowej, a 1,15 mln z internetu szerokopasmowego.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas