Reklama2020-02-03
3

UPC: 5 nowych pakietów telewizji i internetu, promocja z telefonią mobilną (wideo)

UPC Polska wprowadza pięć nowych pakietów internetu światłowodowego z telewizją, od 59 zł miesięcznie. Jednocześnie w nowej kampanii promuje trzymiesięczny gratisowy okres korzystania z usług komórkowych.

Operator oferuje pięć pakietów z internetem i telewizją. W cenie 59,99 zł miesięcznie abonent otrzymuje internet do 500 Mb/s z pakietem telewizyjnym Start TV (do 34 kanałów w pakiecie). Tyle samo w okresie promocji kosztuje Internet 1 Gb z TV Start (po trzech miesiącach promocji - 79,999 zł/mc).

W cenie 79,99 zł użytkownik otrzymuje internet do 300 mb/s (Wi-Fi w całym domu) oraz mobilną telewizję Horizon Go plus Replay TV. Do 500 mb/s internetu, mobilna telewizja Horizon Go, Replay TV i nagrywarka (dekoder: Horizon) to miesięczny koszt 99,99 zł, zaś ten pakiet zawierający do 1Gb/s,  Horizon Go, Replay TV, nagrywarkę i pakiet premium HBO kosztuje 119,99 za miesiąc.

Ofertę uzupełnia promocja na usługi komórkowe. Decydując się na pakiet usług stacjonarnych, przez pierwsze trzy miesiące abonenci nie płacą za abonament komórkowy. Promocja obejmuje wszystkie trzy dostępne w UPC pakiety z nielimitowanymi połączeniami, wiadomościami SMS i MMS oraz pakietami internetu w technologii LTE – nielimitowanym VIP z 40 GB w pełnej prędkości, Comfort z 20 GB i Smart z 10 GB.

Do tego umowa bez okresu zobowiązania  oraz możliwość zakupu jednego z sześciu smartfonów Samsunga z rodziny Galaxy A oraz Galaxy S na raty bez dodatkowych opłat.

UPC swoją nową ofertę promuje kampanią reklamowa z UPCeuszem, który pokazuje, jak działa internet bez limitu danych niezależnie od miejsca. Działania promocyjne obejmują reklamę 360 ATL (spoty telewizyjne i radiowe), a także materiały BTL. Tradycyjne działania marketingowe uzupełnione zostaną o aktywności w internecie i social mediach należących do operatora.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa K2, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction.

Na koniec trzeciego kwartału ub.r. UPC Polska miał 1,47 mln klientów (o 39,7 tys. więcej niż rok wcześniej), z czego 1,06 mln korzystało z telewizji cyfrowej.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas