Reklama2013-11-07
1

UPC Polska wybiera nową agencję. Reklamy dalej z Katarzyną Pakosińską?

UPC Polska zaczął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną, do którego zaprosił pięć agencji. Operator nie przesądza na razie, czy w dalszym ciągu w jego reklamach będzie występować Katarzyna Pakosińska.

Do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną UPC Polska zostały zaproszone agencje PZL, Brain, Heart and Brain, BBDO Warszawa i Saatchi & Saatchi Poland. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w grudniu, a współpraca z wybraną agencją ma ruszyć z początkiem przyszłego roku.

Przez ostatnie 3,5 roku kreację reklam UPC Polska przygotowywała agencja Draft FCB (wcześniej działająca jako Draft FCB + AdFabrika), a występowała w nich Katarzyna Pakosińska, wcielając się w podwójną rolę: rozsądnej brunetki i naiwnej blondynki. Obecnie w takiej konwencji reklamuje pakiet internetowo-telewizyjny (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Czy UPC Polska zamierza w przyszłym roku kontynuować współpracę z Pakosińską, kiedy reklamy firmy będzie przygotowywać nowa agencja? - Na tym etapie nie podajemy tej informacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Sadowska z biura prasowego UPC.

W przyszłym roku UPC Polska zamierza uruchomić usługi telefonii komórkowej i mobilnego internetu pod marką Horizon (przeczytaj o tym więcej).

 

Autor:tw

Więcej informacji:UPC Polska, Katarzyna Pakosińska

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas