Telewizja2020-03-17
3

UPC Polska zamyka tymczasowo punkty sprzedaży, nowe strefy kinowe w usłudze VoD

Spółka UPC Polska skierowała większość swoich pracowników do pracy zdalnej, pozostawiając otwarte tylko cztery salony w największych polskich miastach. Operator wprowadził także ułatwienia w kwarantannie dla swoich abonentów, uruchamiając specjalne pakiety „#Zostańwdomu”.

Nowe zasady mają zapewnić bezpieczeństwo klientów i pracowników w obliczu zagrożenia koronawirusem. Od piątku 13 marca większość pracowników pracuje zdalnie, a UPC zamyka tymczasowo prawie wszystkie punkty sprzedaży, przechodząc na obsługę online i call center. Otwarte pozostaną cztery salony w największych aglomeracjach: Warszawie, Gdańsku, Katowicach oraz Krakowie. Firma zapewni pełną obsługę klientów poprzez kanały online oraz call center.

- Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie - komentuje Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Od piątku większość pracowników UPC kontynuuje pracę w trybie zdalnym, z wyłączeniem niewielkiej grupy osób, których obecność w lokalizacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia normalnego poziomu świadczonych usług i ciągłości prowadzonych działań.

- Wdrożyliśmy również dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla naszych techników i instalatorów, oparte na oficjalnych zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby proces instalacji był bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników - informuje Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.

Operator utworzył też w swojej usłudze VoD dwie specjalne strefy kinowe: jedną dla rodzin i jedną dla dzieci. Można w nich znaleźć najnowsze kinowe hity w specjalnej cenie. Od poniedziałku 16 marca wszystkie kanały dla dzieci zostały też udostępnione wszystkim klientom usług telewizyjnych.

- Wspieramy również naszych klientów biznesowych, zapewniając im niezawodne usługi internetowe oraz narzędzia ułatwiające pracę zdalną (np. Softphone), pozostając jednocześnie w pełnej gotowości, by odpowiedzieć na wszelkie potrzeby dotyczące internetu i usług cyfrowych, niezbędnych w ich biznesie -komunikuje Michał Fura.

Na koniec ub.r. UPC Polska miało 1,484 mln klientów, po wzroście o 18,2 tys. w ciągu kwartału. Najpopularniejszymi usługami operatora są telewizja i internet, natomiast ubyło użytkowników telefonii stacjonarnej. Firma zanotowała wzrost przychodów o 2,5 proc. do 1,63 mld zł.

Autor:jk

Więcej informacji:UPC Polska, koronawirus

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas