Reklama2010-04-21
1

UPC promuje pakiety z kanałami HD

Sieć kablowa UPC Polska prowadzi działania promocyjne nowej oferty pakietowej z kanałami HD, która została wprowadzona 12 kwietnia br.

Kampania obejmuje telewizję (TVN 24, TVN 7, TV Puls), prasę („Metro”), internet  (Poczta.interia.pl, Rp.pl, Onet.pl, iplex.pl i ipla.pl, serwisy Mediów Regionalnych) oraz  warszawskie metro. Prowadzone są także działania z użyciem materiałów BTL – plakatów, ulotek i naklejek.

Kreację internetową przygotowała agencja Byss, a materiały drukowane wykonała agencja Arip Next. Zakup mediów powierzono firmie Media Vest.

Kampania ma potrwać do końca kwietnia, ale może zostać też przedłużona. Będzie to zależało od jej efektów.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas