Reklama2014-01-21
0

UPC reklamuje szybki internet i ofertę VoD (wideo)

Sieć UPC Polska rozpoczęła dwie kampanie reklamowe. Pierwsza wspiera ofertę internetu o prędkości 250 Mb/s, zaś druga promuje usługę UPC na żądanie. Działania przygotowała  agencja 2012 Bogdanowicz & Marasek, a media zaplanował Vizeum.

Akcja reklamująca internet o prędkości 250 Mb/s obejmuje lokalne stacje radiowe oraz billboardy i reklamy w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Wrocławiu, Szczecinie i Lublinie.

Z kolei kampania promująca UPC na żądanie wspiera w szczególności filmy „Samoloty” i „Iluzja”, a także pakiet Filmklub. Działania są prowadzone w kinach sieci Multikino, portalach internetowych (Onet, Wirtualna Polska, o2.pl, Filmweb), internetowych serwisach VoD oraz na Facebooku.

Za kreację wszystkich reklam odpowiadała agencja 2012 Bogdanowicz & Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Sieć UPC Polska na koniec września ub.r. miała 1,43 mln abonentów (dowiedz się więcej).

Autor:pp

Więcej informacji:UPC Polska, VoD, internet 250 Mb/s, UPC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas