Telewizja2019-04-19
6

UPC zmienia wystrój salonów sprzedaży i obsługę klienta

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Sieć kablowa UPC Polska otworzyła w Sosnowcu salon sprzedaży, który został urządzony według nowych zasad operatora - „załatw, poznaj, doświadcz”. Zmieniono także sposób obsługi klientów w salonie.

Zgodnie z nowymi zasadami firmy, pracownicy obsługi zajmą się klientem tuż po wejściu do salonu - zaproponują m.in. zaparzenie herbaty.

- Wszystkie te rozwiązania odzwierciedlają obietnicę marki „Radość z każdej chwili” oraz trzy nasze główne wartości tj. troska, radość, pasja ku lepszemu. Postawiliśmy na nowe, dedykowane strefy obsługi - informuje biuro prasowe UPC Polska.

W sosnowieckim salonie pojawią się cztery strefy obsługi, co bezpośrednio wiąże się z dostępną przestrzenią: strefa z kioskiem (klient może szybko załatwić swoje sprawy), strefa z ekspozycją (prezentacja usług i urządzeń m.in. modemów i dekoderów), strefa obsługi indywidualnej (kameralne miejsca na dłuższe rozmowy), strefa domowa (miejsce do sprawdzenia na żywo jak działa telewizja mobilna, Replay TV).

- Wierzę, że wizyty w salonach sprzedaży opartych o nowy koncept przeniosą doświadczenia naszych klientów na jeszcze wyższy poziom, co umocni naszą pozycję najbardziej rekomendowanego operatora. Cieszę się również, że nowy układ przestrzeni będzie przyjazny dla naszych pracowników. Nowa odsłona doskonale pasuje do naszej marki, łącząc w sobie aspekty związane zarówno z produktami i usługami, jakie oferujemy, jak i radością, którą przynosi korzystanie z nich - tłumaczy Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care w UPC Polska.

Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions.

Na koniec ub.r. sieć UPC Polska miała 1,48 mln klientów, z których 1,04 mln korzystało z telewizji cyfrowej, a 1,17 mln z internetu szerokopasmowego.

Autor:łb

Więcej informacji:UPC Polska, UPC, biuro UPC

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas