Reklama2016-11-28
0

Uprawa polskich buraków w reklamie barszczu czerwonego Winiary (wideo)

W nowej kampanii reklamowej barszczu czerwonego Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska) pokazywana jest uprawa buraków. Reklamy podkreślają, że produkt powstaje z buraków uprawianych w Polsce.

Reklama pokazuje, jak uprawiane i zbierane są w gospodarstwie Andrzeja Łukasiewicza mieszkającego w województwie lubelskim. Barszcz czerwony Winiary jest opisywany jako produkowany „z buraków uprawianych w Polsce”.

Winiary to kolejna marka, w której reklamach podkreślane jest rodzime pochodzenie składników jej produktów. Przykładowo w czerwcu i lipcu Biedronka prowadziła kampanię pod hasłem „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”, podkreślającą, że w tych sklepach dostępne są artykuły żywnościowe od polskich producentów.

Akcja reklamująca barszcz czerwony Winiary jest realizowana od 14 listopada w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały tematyczne) oraz internet (m.in. Ipla, Player.pl, WP.pl).

Za obsługę reklamową marki Winiary odpowiadają agencja Publicis Poland (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Winiary, Nestlé

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas