Reklama2006-10-27
0

UPS atakuje internet

Zentropy Partners autorem kampanii wizerunkowej UPS.

Celem całej kampanii jest budowanie wizerunku UPS jako eksperta w usługach kurierskich i logistycznych. Zwraca uwagę na niezawodność firmy, jej wielkość, zasięg oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania. Wszystko to sprawia, że współpraca z UPS oznacza dla jej klientów mniej stresów, więcej komfortu i lepsze wyniki biznesowe. Kampania w Internecie rozpoczęła się 23 października i potrwa do 29 listopada.

Agencja Zentropy Partners przygotowała niestandardowe formy reklamowe,  m in. TopLayer  i Billboard Welcome Screen.  Wykorzystano przy tym elementy animacji zawierające nakręcone sceny z  kurierem. Dzięki temu przygotowane formy stały się bardziej dynamiczne i oryginalne .  Kampania online widoczna będzie m.in. na stronach: Onet - Biznes i Pieniądze, Gazeta.pl, Pulsbiznesu.pl, Computerworld.pl,  Biznespolska.pl, e-prawnik.pl, Gazetaprawna.pl i Google.pl.
 
Kampanię w prasie przygotowały agencje McCann Erickson Polska (adaptacja reklam) i dom mediowy Universal McCann (planowanie i zakup powierzchni reklamowej). 

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas