Reklama2010-09-14
0

UPS: globalna kampania z nowym hasłem (wideo)

Firma kurierska UPS uruchomiła nową globalną kampanię reklamową. Dotychczasowe hasło 'What can Brown do for you?' zostało zastąpione przez slogan 'We love Logistics'.

Akcja obejmuje działania w prasie, telewizji, mediach cyfrowych i na nośnikach outdoor. Będzie ona prowadzona w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii i Meksyku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather Worldwide, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Maxus.


 



Kampania ma przede wszystkim promować usługi transportowe i logistyczne jakie świadczy UPS. W poniższym klipie o akcji opowiada Betsy Wilson, dyrektor ds. reklamy w firmie.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas