Reklama2008-09-04
0

UPS reklamuje swój widget wysyłkowy

UPS udostępnia swój widget - mini aplikację graficzną, która pododaniu do pulpitu ułatwia korzystanie z usług firmy. Wprowadzeniutej funkcjonalności towarzyszy kampania reklamowa.

Udostępniany przez UPS widget umożliwia internautom łatwekorzystanie z usług tej firmy. Miniaplikacja przedstawiającasympatycznego stworka po pobraniu ze strony www.ups.com/widget i dodaniu dopulpitu pozwala szybko przejść do strony UPC, żeby przygotowaćprzesyłkę i sprawdzić koszt jej doręczenia, a po wysłaniu - nawet100 paczek jednocześnie - monitorować dostarczanie ich wszystkich.Widget przekazuje też za pośrednictwem kanałów RSS informacje zwitryn internetowych wyświetlane na pasku lub w oknie alertów.Wcześniej UPC wprowadziła taką aplikację w Niemczech, Francji iWielkiej Brytanii, a teraz oprócz Polski robi to w Czechach iWłoszech.

ups

Udostępnieniu nowej funkcjonalności towarzyszy kampaniareklamowa pod hasłem "Kim jest Widget UPS?". Akcja obejmuje prasę(gazety codzienne: m.in. 'Rzeczpospolita' i 'Puls Biznesu' i'Gazeta Wyborcza', magazyny dla kobiet, jak 'Twój Styl' orazczasopisma finansowe, m.in. 'Harvard Business Review' i 'ManagerMagazin'), internet (portale informacyjne, biznesowe i innepopularne strony, m.in. gazeta.pl, rzeczpospolita.pl, onet.pl,wp.pl) i outdoor (billboardy i autobusy w Gdańsku, Katowicach,Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu).

Adaptację zaplanowanej do końca grudnia kampanii przygotowałaagencja McCann Erickson, natomiast media zakupił dom mediowyUniversal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:UPS, widget wysyłkowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas