Reklama2015-06-08
0

„Upust czy wyposażenie” - Paweł i Gaweł reklamują Škodę Rapid Spaceback (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Upust czy wyposażenie” wspierająca nową promocję Škody Rapid Spaceback. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.

Kampania podkreśla, że w ramach obecnej oferty przy zakupie Škody Rapid Spaceback można wybrać upust cenowy w wysokości 3 tys. zł albo wyposażenie dodatkowe o wartości do 6 tys. zł w cenie auta. Bohaterami reklam są Paweł i Gaweł symbolizujący te dwie opcje.

Akcja reklamowa potrwa cały czerwiec. Obejmuje telewizję, radio oraz internet (m.in. portale społecznościowe, serwisy VoD, strona docelowa z ofertą).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją reklam i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Opcom, działania w social media realizuje agencja Kalicińscy.com, a za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Škoda Rapid, Škoda

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas