Do ukazującego się dziś urodzinowego wydania tygodnika "Pani Domu"(Marquard Media Polska), dołączonych zostało 15 kuponów rabatowych.Numer, który jest wydaniem podwójnym, wspiera kampania reklamowa.
Kupony pozwalają na uzyskanie do 30 proc. rabatu w takichsieciach sklepów i punktów usługowych jak m.in. KappAhl, Smyk, CCC,Natura, Komfort, Boti, Hair Coif, Time Trend czy Gino Rossi. Wwydaniu ogłoszono też sms-owy konkurs urodzinowy, w którym możnawygrać 230 nagród.
Akcja promocyjna numeru realizowana jest w telewizji (TV Puls,Hallmark Channel, Comedy Central, Zone Club, Zone Romantica, KinoPolska), radiu (Radio Zet, RMF FM), internecie (Wirtualna Polska) iprasie ("Cienie i Blaski", "Sekrety Serca", wydania specjalne "PaniDomu"). Kreację kampanii i mediaplan przygotował dział marketinguwydawcy.
Tygodnik "Pani Domu" zadebiutował na polskim rynku 31sierpnia 1994 roku i wtedy wydawany był przez spółkę AxelSpringer Polska. Wydawnictwo Marquard Media Polska odkupiło tytuł w2007 roku. Średnia sprzedaż ogółem "Pani Domu" w okresie odstycznia do czerwca br. wyniosła 271 451 egz. (dane ZKDP).