Reklama2008-10-01
0

Urodzinowe szaleństwo Cyfry+ (wideo)

Cyfra+ pod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" rozpoczyna kampanięreklamową z okazji 10-lecia swojego istnienia. Akcja promującawprowadzaną właśnie ofertę platformy obejmuje telewizję, radio,prasę, internet i outdoor.

Najważniejszym elementem kampanii reklamowej Cyfry+ prowadzonejpod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" jest spot telewizyjny. Jegoscenariusz opracowali Michał Nowosielski i Paweł Merecz, reżyseriązajął się Michał Sabliński, scenografię przygotował Allan Starski,natomiast całość zrealizował dom produkcyjny Redworks.




Oprócz telewizji urodzinowa akcja reklamowa Cyfry+ obejmujeradio, prasę, internet i outdoor. Hasło i kreacja kampanii mająpodkreślać, że oferta promocyjna z okazji jubileuszu platformy jesttak bogata i kompleksowa, że może wydawać się wręcz szalona. Nabillboardach outdoorowych umieszczono zróżnicowane lokalnie adresypunktów dystrybucyjnych Cyfry+, w których można skorzystać z jejnowych propozycji abonenckich.

cyfra

Kreację spotów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action,produkcją materiałów BTL zajęła się agencja Adah Advertising,natomiast za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jestagencja Galileo. Planowaniem akcji w sieci zajęła się agencja MediaContacts, a w pozostałych mediach - dom mediowy MPG.

Autor:tw

Więcej informacji:Cyfra+

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas