Urszula Szwed objęła stanowisko creative directora w agencji Art360. Wcześniej pracowała m.in. w Ad.point i Pan Pikto.
Zatrudnienie Urszuli Szwed w agencji marketingu zintegrowanego Art360 jest związane ze zmianami w organizacji tej firmy, tzn. wdrożeniem nowego modelu planowania i realizacji projektów. – Uruchomiliśmy oddział w Gliwicach i pozyskaliśmy nowych klientów – opisuje Dawid Prymas, strategy director Art360.
Urszula Szwed przez ostatnie dwa lata pracowała jako dyrektor kreatywna w agencji public relations Pan Pikto. Prowadziła w niej projekty komunikacyjne m.in. dla Kompanii Piwowarskiej region Południe, mBanku na OFF Festivalu, Miasta Tychy, Miastoprojektu Wrocław, TÜV Rheinland Polska, Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach i Starwood Hotels&Resorts. Wcześniej była związana z katowickim działem promocji grupy medialnej Ad.point (obecnie Eurozet), gdzie pracowała dla marek Antyradio i Radio Planeta.