Reklama2004-01-16
0

Urząd Miejski Wrocławia zmienia identyfikację

Studio Mak wygrało konkurs na stworzenie systemu identyfikacji wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia

Roztrzygnięty został konkurs na System Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Zakres prac obejmował kolorystykę, standardy typograficzne i graficzne wszystkich druków i dokumentów, papierów firmowych, kopert, wizytówek, elementów reklamowych (plansze, szyldy, flagi, tablice). Założeniem projektowym było wykorzystanie funkcjonujące logo miasta Wrocławia. Wygrały prace przedstawione przez agencję reklamową Studio Mak.

"Chciałem, żeby projekty tworzyły wizerunek urzędu jako nowoczesnej i przyjaznej instytucji, dalekiej od biurokracji i sztywności" - mówi Jakub Kortyka, autor projektów. Drugie miejsce zajął Paweł Grabowski a trzecie - Agencja Reklamowa FART.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas