Internet2008-09-24
0

UseLab uczył mBank komunikacji internetowej

UseLab przeprowadził szkolenie zespołu zajmującego się komunikacjąmBanku w internecie na temat użyteczności i projektowania serwisówinternetowych. Obie firmy planują dalszą współpracę w tym zakresie.

Przeprowadzone przez UseLab w pierwszej połowie wrześniaszkolenie osób zajmujących się komunikacją mBanku w interneciedotyczyło efektywnego tworzenia stron zorientowanych naużytkownika. W ramach minikursu odbyły się warsztaty z zakresuprojektowania interakcji - od eyetrackingu do pisania scenariuszy -oraz dobrych i złych praktyk z różnych systemów bankowych.

mbank

- Dla mnie największą korzyścią było nauczenie się, jak ważnejest prototypowanie i wczesne testowanie na papierzezaprojektowanych modeli - relacjonuje Anna Pardała. - Szkoleniapokazały nam, jak jeszcze lepiej dostosować nasze serwisyinternetowe do potrzeb użytkowników - dodaje Tomasz Lipińskikierujący w mBanku wydziałem marketingu internetowego iecommerce.

mBank i UseLab przygotowują już program kolejnych szkoleńpogłębiających umiejętnościć w zakresie komunikacji winternecie.

Autor:tw

Więcej informacji:UseLab, mBank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas