Internet2007-11-25
0

Usługi finansowe ważnym sektorem dla reklamy online

Po tzw. 'consumers related', największą kategorią na amerykańskimrynku reklamy online są usługi finansowe.

W pierwszej połowie bieżącego roku branża ta stanowiła 15procent całego rynku reklamy online w USA - informuje eMarketer,opierając się na danych Interactive Advertising Bureau (IAB) iPricewaterhouseCoopers (PwC).

Według eMarketera, reklamodawcy przeznaczyli na reklamy w tymsektorze 1,5 miliarda dolarów - o 18,7 procenta więcej w porównaniuz pierwszymi sześcioma miesiącami roku ubiegłego.

To mniej więcej tyle samo co wartość całego amerykańskiego rynkureklamy online w 2005 roku, gdy usługi finansowe stanowiły tutajtylko 12 procent wydatków.

źródło: eMarketer

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas