Trzeci i ostatni sezon serialu “Usta Usta” gromadzi mniej widzów niż pierwsza seria nadawana wiosną ub.r., ale więcej niż oglądało drugą serię jesienią ub.r. TVN w czasie serialu ma trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi.
Po trzech odcinkach trzeciego sezonu średnia oglądalność serialu “Usta Usta”, emitowanego we wtorki o 21.30, wynosi 1,9 mln osób, co daje stacji TVN 13,77 proc. udziału w grupie 4+ i 18.04 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Trzecia odsłona serialu notuje gorsze wyniki niż pierwsza, nadawana wiosną 2010 r. w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach premierowa seria “Usta Usta” gromadziła 2,72 mln widzów, a jej udziały wynosiły odpowiednio 17,77 proc. i 22,90 proc. Najnowsza edycja produkcji ma jednak więcej widzów niż pokazywana jesienią ub.r. druga seria. Tamtą, nadawaną też we wtorki o 21.30, po trzech odcinkach śledziło bowiem tylko 1,71 mln osób, a udział stacji wynosił raptem 12,64 proc. w 4+ i 15,41 proc. w 16-49.
W czasie emisji produkcji TVN zajmuje dopiero trzecie miejsce w rynku. Liderem w 4+ jest Dwójka, nadająca wtedy końcówkę “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje jej 26,67 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (głównie filmy fabularne; 14,21 proc.), za TVN plasuje się Polsat (13,19 proc.; filmy fabularne, “CSI: Kryminalne Nowego Jorku”). W grupie komercyjnej 16-49 stacja TVN zajmuje natomiast drugie miejsce, udaje się jej wyprzedzać też Jedynka.
Serial “Usta Usta” oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat i od 50 do 54 lat, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność “Usta Usta" odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni produkcji