Prasa2012-04-25
12

„Uważam Rze”: przez rok 24,5 mln zł z reklam

Cennikowe wpływy reklamowe „Uważam Rze” (Presspublica) w ciągu nieco ponad roku obecności na rynku wyniosły 24,5 mln zł. To dużo mniej niż przychody reklamowe innych tygodników opinii.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe (bez VAT-u i rabatów) tygodnika „Uważam Rze” (Presspublica) w ub.r. rosły z kwartału na kwartał. Przez pierwsze nieco ponad pół roku ukazywania się pismo zarobiło z reklam ok 10 mln zł, natomiast w ciągu kolejnych sześciu miesięcy - już 14,5 mln zł.

>>> „Uważam Rze” już rentowne. Paweł Lisicki: nadszedł czas żniw 

Mimo to „Uważam Rze” osiąga zdecydowanie niższe przychody reklamowe niż inne z czołowych tygodników opinii, nie licząc „Gościa Niedzielnego”. „Newsweek Polska” w całym ub.r. zarobił z reklam 122 mln zł, „Wprost” - 112 mln zł, a „Polityka” - 77 mln zł (zobacz szczegółowe dane).

>>> „Wprost” bez Lisa traci, „Uważam Rze” mocno w górę

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:Uważam Rze

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas