Telewizja2015-04-14
1

„Uwikłani” przegrywają z konkurencją. Serial TVP1 ogląda 1,28 mln widzów

fot. tvpfot. tvp

Nowy serial „Uwikłani” ogląda średnio 1,28 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Średnia widownia czterech pierwszych odcinków nowego serialu „Uwikłani” (emitowanego w środy o godz. 20.25, począwszy od 4 marca br.) wyniosła 1,28 mln osób. Przełożyło się to na 7,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest w Jedynce na przemian z meczami Ligi Mistrzów.

Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów (1,71 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.

Trzy topowe odcinki serialu

Zobacz tabelę

W paśmie nadawania „Uwikłanych” TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, a udział tego kanału wynosi aż 27,84 proc. Dalej plasują się: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,41 proc.) oraz Polsat („Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 10,27 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest Polsat, a TVN zajmuje miejsce trzecie.

Oglądalność „Uwikłanych” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Fabuła każdego odcinka „Uwikłanych” jest zamkniętą historią, przedstawiającą losy bohatera wplątanego w przestępstwo, który walczy o sprawiedliwość.  Serial jest realizowany na podstawie niemieckiego formatu „In Gefahr”. Produkcja liczy dziewięć 45-minutowych odcinków, które wyreżyserowali Olga Chajdas, Łukasz Wiśniewski i Anna Jadowska. Realizacją formatu dla TVP zajęła się firma Constantin Entertainment (więcej na ten temat).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas