Reklama2012-04-27
1

„Uwolnij swoją energię!” w kampanii nowego zapachu marki adidas

Firma Coty wprowadza na rynek nowy zapach marki adidas - wodę toaletową dla kobiet Fizzy Energy. Wspiera to kampania przygotowana przez firmy Focus Advantage i Comfitura.

Fizzy Energy to nowy zapach dla kobiet dostępny w opakowaniu o limonkowym kolorze. Nowości towarzyszy relaunch opakowań całego range’u wód toaletowych, dezodorantów zapachowych w sprayu i dezodorantów w naturalnym sprayu marki adidas.

W ramach kampanii launchingowej przygotowane zostały materiały promocyjne dla przedstawicieli handlowych i do punktów sprzedaży oraz reklamy prasowe.

Elementem kampanii jest także konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie zaprojektowanie autorskiej, kolorowej grafiki na torbę adidas za pomocą interaktywnej aplikacji. Nagrodzone projektantki zdobędą zestawy kosmetyków marki adidas w zaprojektowanej przez siebie torbie. Konkurs potrwa do 15 maja br.

Za kreację kampanii launchingowej w oparciu o komunikację globalną odpowiada agencja Focus Advantage. Aplikację konkursową opracowała i zrealizowała spółka Comfitura, należąca do grupy kapitałowej Focus Media Group.

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas